Udfyld klageformularen
For at kunne sende en klage til NCP Danmark skal du udfylde formularen her på siden. Der er særligt 2 ting, du skal være opmærksom på:
- Klagen må ikke være anonym. Ved behov, kan NCP Danmark dog anonymisere klagen overfor andre parter. Frygter du repressalier fra en anmeldelse, så kontakt sekretariatet, for at høre mere.
- Hændelsen må ikke være mere end 5 år gammel
Vi modtager klager på dansk og engelsk. Kontakt sekretariatet for andre sprog samt muligheder for oversættelse og tolkning.
Vi gør opmærksom på, at NCP Danmarks sagsbehandlingsvejledning for klagebehandling i øjeblikket er under opdatering i forlængelse af den seneste revision af retningslinjerne fra juni 2023. De angivne tidshorisonter for behandling af klager kan derfor variere. Indsendte klager vil - som udgangspunkt - blive behandlet med udgangspunkt i den relevante version af retningslinjerne – dvs. 2011-versionen af retningslinjerne, hvis de pågældende hændelser har fundet sted før 2023, eller den seneste version fra 2023, hvis hændelserne har fundet sted i juni 2023 eller senere. Kontakt sekretariatet ved tvivlsspørgsmål. Tak for din forståelse.
Er du i tvivl om noget?
Har du spørgsmål?
Har du brug for råd og vejledning er du altid velkommen til at kontakte NCP Danmark. Du kan også vælge at henvende dig anonymt.
NCP Danmark
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
T: 35291576
E: post@ncp-danmark.dk